Bizim bir arkadaştada aynısı oldu. 2 Haftadır hala bekliyor ödeme zararı ne kadar çıkacak diye bir türlü masrafı söylemiyorlar. Sürekli bekletip duruyorlar. Eğer güvence sigortası yaptırdıysanız mutlaka bunu söyleyin. Eğer söylemezseniz başınıza daha büyük işler açılabilir. O yüzden firmaya bunu bildirin. Çok daha büyük sorunlarla karşılaşırsınız üstünüze bir takım şeyler kalır. Başınıza bela almayın.
Birde buna sadece çekme yapılacak boya bile yok. Neye istinaden 4.000 TL demiş o *********** adam? Ben bir kere egea'ya arkadan dokunmuştum bagajda göçük olmuştu ve çekme, boya yaptırtmıştık adamın arabasına 1.700 TL tutmuştu. 5 Ay önce falan yaptırmıştım.