360Sosyal benzeri güvenilir panel önerisi.
4
●288
- 22-03-2024, 02:21:28Selamlar, normalde uzun zamandır düzenli olarak 360Sosyal kullanıyordum fakat son zamanlarda işlerini düzgün yapmadıklarını düşünüyorum. Canlı destek ile görüşüyorum, kendileri ile birlikte görev açıyoruz fakat sürekli reddediliyor daha sonra mesajlarıma bakmıyorlar. Daha bunun gibi çok saçma olaylar yaşadım. 360Sosyal benzeri site arıyorum, YouTube izlenme, beğeni ve abone hizmeti alınacaktır. Güvenilir, eksik göndermeyen site önerisi alabilirsem çok mutlu olurum. Teşekkür ederim.
- 22-03-2024, 10:03:47https://musteri.liraka.com/panel/ bu paneli deneyebilirsiniz . 360Sosyal tarzında bir panel
- 22-03-2024, 12:31:07ihsanpng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
360Sosyal olarak, sunduğumuz hizmetler ve müşteri memnuniyeti konusunda oldukça hassasız. Paylaştığınız geri bildirim, hizmetlerimizle ilgili yaşadığınız sorunları doğrudan ele almak için önemli bir fırsat sunuyor. Ancak, iletişim tarzınızın ve geri bildiriminizin tonu, bizimle yapıcı bir diyalog kurma amacınızı gölgelemiş gibi görünmektedir.
Lütfen unutmayın ki, her türlü sorununuz veya endişeniz için açık kapı politikamız var. Ancak, eleştirilerinizi sunarken kullanacağınız dilin, sorunların çözümüne yardımcı olacak şekilde yapıcı olması gerektiğine inanıyoruz. "Saçma" gibi ifadeler, ne yazık ki olumlu bir çözüme katkıda bulunmamaktadır.
Eğer gerçekten bir maduriyet yaşadıysanız, lütfen bize spesifik örneklerle bu durumu aktarın. Bu sayede, yaşanan sıkıntıları detaylı bir şekilde anlama ve gereken adımları atma şansımız olacaktır.
Ödeme iadesi gibi konularda ise, politikamız gereği gereken durumlarda hızlı ve adil bir şekilde işlem yapmaktayız. Eğer bu yönde bir talebiniz varsa, detaylarıyla birlikte bizimle paylaşmanızı rica ederiz.
Saygılarımızla - 22-03-2024, 22:30:18Merhabalar,360sosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun yıllardır zaten hali hazırda müşterinizim, kontrol etmek isterseniz profil bilgilerimi iletebilirim. Son zamanlarda sizlerle alakalı yaşadığım sorunları belirtirken 'saçma' kelimesi kullandığıma takılmışsınız. Son zamanlarda yaşadığım olumsuz olayları sizlere anlatayım. Feedback olarak değerlendirebilirsiniz. Ben uzun yıllardır kendim ve müşterilerim için sizin siteniz ile çalışmaktayım, gerek canlı desteğiniz gerekse işlem hızınız sayesinde sizi tercih etmekteydim. Son zamanlarda müşterilerim için açtığım aciliyeti olan görevler bekletiliyor ve daha sonra reddediliyordu. Ek görseller ekleyebilirim. Bu görevlerin aciliyetini ve nasıl çözeceğimizi canlı destekten sormama rağmen mesajlarıma ya bakılmadı ya da sizin geri dönüş süreniz çok uzun oldu. Bu yüzden müşterilerime karşı mağdur oldum. Bu yüzden 'Saçma' tabirini kullandım.
Keşke R10'da olduğu gibi sitenizden de bu şekilde hızlı cevap verebilseydiniz, konu uzamazdı. Yanlış anlaşılmalara mahal vermek istemiyorum. Uzun yıllardır beraber çalıştığım bir firma olarak, bu olumsuz olaylara kırıldığım için bu şekilde yazdım. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın, ekmeğini yediğim bir firmayı lekelemek asla istemem. Cevap vermeniz gerçekten mutlu etti. Bugün siteden bana yaptığınız geri dönüşler ile olay çözüldü. Teşekkür ederim. Konunun silinmesini talep edeceğim.
Saygılarımla.