ihsanpng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Uzun yıllardır zaten hali hazırda müşterinizim, kontrol etmek isterseniz profil bilgilerimi iletebilirim. Son zamanlarda sizlerle alakalı yaşadığım sorunları belirtirken 'saçma' kelimesi kullandığıma takılmışsınız. Son zamanlarda yaşadığım olumsuz olayları sizlere anlatayım. Feedback olarak değerlendirebilirsiniz. Ben uzun yıllardır kendim ve müşterilerim için sizin siteniz ile çalışmaktayım, gerek canlı desteğiniz gerekse işlem hızınız sayesinde sizi tercih etmekteydim. Son zamanlarda müşterilerim için açtığım aciliyeti olan görevler bekletiliyor ve daha sonra reddediliyordu. Ek görseller ekleyebilirim. Bu görevlerin aciliyetini ve nasıl çözeceğimizi canlı destekten sormama rağmen mesajlarıma ya bakılmadı ya da sizin geri dönüş süreniz çok uzun oldu. Bu yüzden müşterilerime karşı mağdur oldum. Bu yüzden 'Saçma' tabirini kullandım.

Keşke R10'da olduğu gibi sitenizden de bu şekilde hızlı cevap verebilseydiniz, konu uzamazdı. Yanlış anlaşılmalara mahal vermek istemiyorum. Uzun yıllardır beraber çalıştığım bir firma olarak, bu olumsuz olaylara kırıldığım için bu şekilde yazdım. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın, ekmeğini yediğim bir firmayı lekelemek asla istemem. Cevap vermeniz gerçekten mutlu etti. Bugün siteden bana yaptığınız geri dönüşler ile olay çözüldü. Teşekkür ederim. Konunun silinmesini talep edeceğim.

Saygılarımla.
Katılıyorum