Psikolog ve Nörologlar lütfen bakın
18
●730
- 21-03-2024, 05:01:10Doktor sana anca ilaç dayıyacak o yüzden kendi doktorun kendin olacaksın. Kendine vakit gecirebileceğin farklı hobiler bul boş zamanlarında kitap oku kendini kişisel olarak geliştir. İlacı içip uyuşmak istiyorsan git verirler ilaç zaten ama iş sende bitiyor yeni hobiler bul ve yap
- 21-03-2024, 05:02:26Tavsiye ettiğiniz özel hastane varmıdırWinman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 05:06:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben özele değil de Bakırköy Dr. Mazhar Osman Hastanesinde annem çalıştığı için tanıdığı uzman doktor vardı ona gitmiştim. Şuan Çam ve sakura hastanesinde görev yapıyor. Yavuz altunkaynak isimli bir doktor doçent olmuş sanırım. Tabi İstanbul size bayağı uzak gibiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 05:07:28İnsanları saçma şeylere yönlendirmeyin hocam .) . Bilirkişi tarafından muayene edilmesi gerekiyor arkadaş, sorunun pskolojik olup olmadığı belli değil.ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 05:07:51ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sooylediklerirnizin benim tek kurtuluşum olduğunu bende kaç gündür düşünüyorum. Annemi amcamlarin karıları yemek erzak dedikodusu yapmasın diye anneannemlere gonderdim. Çünkü amcalalrla evler yanyana ve surekli ekmek erzak gonderiryorlardi bu yüzden yengelerim anneme biraz kötü davranıyordu. Bende anneni gönderdim. Yaşım 26 . Amcalariem hala uzaktan beni kontrol ediyorlar.koylulerim dahil mesela bı yerde beni göruyor uzakta... Beni aramıyor amcalarimi arıyor. Ulan sen beni gördün. Çarşıda. Beni ara amcamı niye arıyorsun.. bu tarz düşüncelerle bunalimdayim şuan. Ulan diyorum yarın karım olsa karımi nasıl s**gime bile karisacaklar diye düşünüyorum. Şuan babamın kamyonunun ruhsatı onlarda . Vermiyorlaar. Neymişte parasını batırırmışım.. sanki onane . Babamın malı değil mi ... ..
Kısacası bir evlilik yapsam annemde gelse en azından bebeğim olduğunda annem de tekrar hayata döner bebekle ilgilene ilgilene. Yine bir aile tablosu oluşur. Belki amcalalr filan da elini ayağını benden çeker bu şekilde - 21-03-2024, 06:18:26Saçma olan ne hayatında hiç bir tane hobin oldumu saçma diyorsun anca sabah kalk işe git aksam gel yat puff bitmedinizfiratxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 08:10:13Üyeliği durdurulduOlayı tam okuyamadım kusura bakmayın derse geç kalırdım. Kısaca anladığım kadarı ile beyinde yeni dallar ve yörüngeler açmak için ağı güçlendirmek için farklı hobiler yapmanız geçmişe yönelik eski hobiler yapmamanız gerekiyor hangi hobinizin 0 üstünde olduğunu düşünüyorsanız ona odaklanın. Hani detaylı okusam tespit ve tanı koyamasak da en azından yönerge iletebilirdim. Bu arada stajyer psikologum akşam tekrar okuyacağım. Mesajım kalsın. Kendinize dikkat ediniz.
- 21-03-2024, 15:20:50Onlarca hobim oldu yılardır da vücut geliştirme yaparım. Bilginiz olmayan konularda insanları bir şeye yönlendirmeyin hocam. Bu semptomların sebebi beyninde tümör olması da olabilir. Doktora gözükmesi gerek arkadaşınClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle