ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktor sana anca ilaç dayıyacak o yüzden kendi doktorun kendin olacaksın. Kendine vakit gecirebileceğin farklı hobiler bul boş zamanlarında kitap oku kendini kişisel olarak geliştir. İlacı içip uyuşmak istiyorsan git verirler ilaç zaten ama iş sende bitiyor yeni hobiler bul ve yap
İnsanları saçma şeylere yönlendirmeyin hocam .) . Bilirkişi tarafından muayene edilmesi gerekiyor arkadaş, sorunun pskolojik olup olmadığı belli değil.