ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktor sana anca ilaç dayıyacak o yüzden kendi doktorun kendin olacaksın. Kendine vakit gecirebileceğin farklı hobiler bul boş zamanlarında kitap oku kendini kişisel olarak geliştir. İlacı içip uyuşmak istiyorsan git verirler ilaç zaten ama iş sende bitiyor yeni hobiler bul ve yap

Bu sooylediklerirnizin benim tek kurtuluşum olduğunu bende kaç gündür düşünüyorum. Annemi amcamlarin karıları yemek erzak dedikodusu yapmasın diye anneannemlere gonderdim. Çünkü amcalalrla evler yanyana ve surekli ekmek erzak gonderiryorlardi bu yüzden yengelerim anneme biraz kötü davranıyordu. Bende anneni gönderdim. Yaşım 26 . Amcalariem hala uzaktan beni kontrol ediyorlar.koylulerim dahil mesela bı yerde beni göruyor uzakta... Beni aramıyor amcalarimi arıyor. Ulan sen beni gördün. Çarşıda. Beni ara amcamı niye arıyorsun.. bu tarz düşüncelerle bunalimdayim şuan. Ulan diyorum yarın karım olsa karımi nasıl s**gime bile karisacaklar diye düşünüyorum. Şuan babamın kamyonunun ruhsatı onlarda . Vermiyorlaar. Neymişte parasını batırırmışım.. sanki onane . Babamın malı değil mi ... ..

Kısacası bir evlilik yapsam annemde gelse en azından bebeğim olduğunda annem de tekrar hayata döner bebekle ilgilene ilgilene. Yine bir aile tablosu oluşur. Belki amcalalr filan da elini ayağını benden çeker bu şekilde