Merhaba dün kapalı kutu sıfır İphone 15 satın aldım, cihazı kurdum fakat menüler arası geçişlerdeki o İphone akıcılığı yok, en son sürümde kullanıyorum, umarım bir sonraki güncellemede bu sorunu düzeltirler, ekran 60 hz, menüler arası geçişte veya app içerisinde sanki 40 hz gibi hiç İphone akıcılığı hissedemedim, umarım düzeltilir bu durum.
Aynı sorunu yaşayan var mı? İphone 5'in bile daha akıcı olduğuna eminim.
İphone 15 Ciddi Optimizasyon Sorunu Var.
7
●194
- 20-03-2024, 09:45:52Üyeliği durduruldu
- 20-03-2024, 09:51:58Üyeliği durdurulduAldığım cihazda ısınma sorunu varmış güncelleme ile düzeltmiş Apple, sanırsam yazılımsal bir şeyleri kısmışlar akıcılık kalmamış.Aden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 09:52:37Üyeliği durdurulduÇok mantıksız iş yaptı Apple, sayfalar arası geçişte FPS düşüklüğü oldu mu sizde de?btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 09:56:13Evet hocam özellikle Instagram ve Safari de çok hissettim. İnternetin hızlı olmasına rağmen Instagramda videolar aşırı geç açılıyor. Safari de ise kasmalar donmalar oluşuyor.BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 09:58:25Üyeliği durdurulduŞuan bir teknoloji kanalı izliyorum İOS 17.4.1 güncellemesi yakında gelecek diyor hakkımızda hayırlısı..btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 10:44:08Ben de 15 pro max kullanıyorum, ev arkadaşımda 15 var telefonuju elime aldığımda iphone 6 falan gibi hissettiriyor. Ekran kalitesi kayması takıla takıla kayar gibi gözükmesi vs. ne apple hissiyatı var, ne de premium. 15 pro max de aynı şekilde. Bazen iphone 11 gibi davranıyor cihaz. 15 serisi leş oldu maalesef