• 20-03-2024, 09:45:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dün kapalı kutu sıfır İphone 15 satın aldım, cihazı kurdum fakat menüler arası geçişlerdeki o İphone akıcılığı yok, en son sürümde kullanıyorum, umarım bir sonraki güncellemede bu sorunu düzeltirler, ekran 60 hz, menüler arası geçişte veya app içerisinde sanki 40 hz gibi hiç İphone akıcılığı hissedemedim, umarım düzeltilir bu durum.

    Aynı sorunu yaşayan var mı? İphone 5'in bile daha akıcı olduğuna eminim.
  • 20-03-2024, 09:50:31
    #2
    Son İos sürümünden bazı şikayetler var bazısı da şarjın çok hızlı bittiğini söylüyor
  • 20-03-2024, 09:51:24
    #3
    iOS 17.4 güncellemesi kurduysanız maalesef güncelleme kaynaklıdır. Benim de iPhone 14 Pro performans çok iyiydi güncelleme sonrası dediğiniz gibi performans baya düştü. Umarım düzeltilir.
  • 20-03-2024, 09:51:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son İos sürümünden bazı şikayetler var bazısı da şarjın çok hızlı bittiğini söylüyor
    Aldığım cihazda ısınma sorunu varmış güncelleme ile düzeltmiş Apple, sanırsam yazılımsal bir şeyleri kısmışlar akıcılık kalmamış.
  • 20-03-2024, 09:52:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iOS 17.4 güncellemesi kurduysanız maalesef güncelleme kaynaklıdır. Benim de iPhone 14 Pro performans çok iyiydi güncelleme sonrası dediğiniz gibi performans baya düştü. Umarım düzeltilir.
    Çok mantıksız iş yaptı Apple, sayfalar arası geçişte FPS düşüklüğü oldu mu sizde de?
  • 20-03-2024, 09:56:13
    #6
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıksız iş yaptı Apple, sayfalar arası geçişte FPS düşüklüğü oldu mu sizde de?
    Evet hocam özellikle Instagram ve Safari de çok hissettim. İnternetin hızlı olmasına rağmen Instagramda videolar aşırı geç açılıyor. Safari de ise kasmalar donmalar oluşuyor.
  • 20-03-2024, 09:58:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam özellikle Instagram ve Safari de çok hissettim. İnternetin hızlı olmasına rağmen Instagramda videolar aşırı geç açılıyor. Safari de ise kasmalar donmalar oluşuyor.
    Şuan bir teknoloji kanalı izliyorum İOS 17.4.1 güncellemesi yakında gelecek diyor hakkımızda hayırlısı..
  • 20-03-2024, 10:44:08
    #8
    Ben de 15 pro max kullanıyorum, ev arkadaşımda 15 var telefonuju elime aldığımda iphone 6 falan gibi hissettiriyor. Ekran kalitesi kayması takıla takıla kayar gibi gözükmesi vs. ne apple hissiyatı var, ne de premium. 15 pro max de aynı şekilde. Bazen iphone 11 gibi davranıyor cihaz. 15 serisi leş oldu maalesef