Merhaba dün kapalı kutu sıfır İphone 15 satın aldım, cihazı kurdum fakat menüler arası geçişlerdeki o İphone akıcılığı yok, en son sürümde kullanıyorum, umarım bir sonraki güncellemede bu sorunu düzeltirler, ekran 60 hz, menüler arası geçişte veya app içerisinde sanki 40 hz gibi hiç İphone akıcılığı hissedemedim, umarım düzeltilir bu durum.
Aynı sorunu yaşayan var mı? İphone 5'in bile daha akıcı olduğuna eminim.