Ben de 15 pro max kullanıyorum, ev arkadaşımda 15 var telefonuju elime aldığımda iphone 6 falan gibi hissettiriyor. Ekran kalitesi kayması takıla takıla kayar gibi gözükmesi vs. ne apple hissiyatı var, ne de premium. 15 pro max de aynı şekilde. Bazen iphone 11 gibi davranıyor cihaz. 15 serisi leş oldu maalesef