ByCoder1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ByCoder1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimde aylık gelirim anca boğazımiza yetiyor 1 kızımız var bakalım ne olcak yapacak bişe yok namaz kılıp bol bol dua ediyorum ek iş arıyorum burda bulamıyorum bende senin gibiyim hatta senden de kötü olabilirim belkide

Ben 23 yaşındayım 100k borcum vardı şu an epey erittim ara sıra takla attırmak zorunda kalıyorum ama mücadeleye devam ediyorum. Ülkede enflasyon olduğu için o 300k borç vadeliyse eğer ilerleyen zamanlarda hafifleyecektir hocam.
insanın içine su serpiyor diyebilirim . Konuşmadikca anlatamadikca okadar boguluyorki insan . Arada bende takla attırıp yoluma devam edeceğim artik