kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam borcu olan herkes kendini bir yerden atarsa ülkede insan kalmaz Ben 23 yaşındayım 100k borcum vardı şu an epey erittim ara sıra takla attırmak zorunda kalıyorum ama mücadeleye devam ediyorum. Ülkede enflasyon olduğu için o 300k borç vadeliyse eğer ilerleyen zamanlarda hafifleyecektir hocam.

Allah yardımcımız olsun.
Allah sizede kolaylık versin hocam ama bu forum bana çok fayda kattı gerçekten insanın içine su serpiyor diyebilirim . Konuşmadikca anlatamadikca okadar boguluyorki insan . Arada bende takla attırıp yoluma devam edeceğim artik