ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapikredi de böyle bir imkan goremedim hocam 36 ay vade yapabilmem çok güzel olurdu iş bankasında var ama yapikrediyle daha konusmadim
ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatıp duruyorum hocam tam da dediğiniz gibi su kelimeleriniz bile içimi çok rahatlattı emin olun Allah razı olsun
benimde yapikredi vardi yapılandirdim taksit geldi onu bile ödeyemedim 10 gündür gecikiyor
Benimde aylık gelirim anca boğazımiza yetiyor 1 kızımız var bakalım ne olcak yapacak bişe yok namaz kılıp bol bol dua ediyorum ek iş arıyorum burda bulamıyorum bende senin gibiyim hatta senden de kötü olabilirim belkide