Hocam borcu olan herkes kendini bir yerden atarsa ülkede insan kalmaz

Ben 23 yaşındayım 100k borcum vardı şu an epey erittim ara sıra takla attırmak zorunda kalıyorum ama mücadeleye devam ediyorum. Ülkede enflasyon olduğu için o 300k borç vadeliyse eğer ilerleyen zamanlarda hafifleyecektir hocam.
Allah yardımcımız olsun.