• 17-03-2024, 17:28:44
    #1
    Merhaba,

    E-ticaret sitemiz var aynı zamanda hepsiburada ve ileride diğer pazaryerlerinde de olacağız.
    Problemimiz şu Entegra Bilişim kullanıyoruz e-ticaret sitemiz (İdeasoft) ve Paraşüt ile faturalarımızı kesiyoruz. Buraya kadar hiç bir problem yok.
    Ancak sipariş sayılarımız çoğaldığı zaman müşteriye fatura gönderiminde sorun yaşıyoruz çünkü manuel gönderim sağlıyoruz.

    Pazaryeri entegrasyon tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?

    Mesela istediğimiz şu; Kullanacağımız entegrasyon uygulamasında İdeasoft ve Paraşüt olmalı ve faturaları tek tıkla göndermek (tüm siparişleri).
    Çünkü fatura göndermede bize ekstra çok iş yükü yüklemesi canımızı sıkıyor.
  • 22-03-2024, 10:17:53
    #2
    YengecBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    E-ticaret sitemiz var aynı zamanda hepsiburada ve ileride diğer pazaryerlerinde de olacağız.
    Problemimiz şu Entegra Bilişim kullanıyoruz e-ticaret sitemiz (İdeasoft) ve Paraşüt ile faturalarımızı kesiyoruz. Buraya kadar hiç bir problem yok.
    Ancak sipariş sayılarımız çoğaldığı zaman müşteriye fatura gönderiminde sorun yaşıyoruz çünkü manuel gönderim sağlıyoruz.

    Pazaryeri entegrasyon tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?

    Mesela istediğimiz şu; Kullanacağımız entegrasyon uygulamasında İdeasoft ve Paraşüt olmalı ve faturaları tek tıkla göndermek (tüm siparişleri).
    Çünkü fatura göndermede bize ekstra çok iş yükü yüklemesi canımızı sıkıyor.
    Paraşüt ile IdeaSoft entegrasyonu var, faturaları neden manuel gönderiyorsunuz?
  • 22-03-2024, 20:43:40
    #3
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paraşüt ile IdeaSoft entegrasyonu var, faturaları neden manuel gönderiyorsunuz?
    Entegra > Ideasoft > X Pazaryeri > Paraşüt buraya kadar hiç bir problem yok faturalar otomatik kesiliyor ve resmileştiriliyor zaten.

    Sorun Pazaryerinde ki ya da İdeasoftta ki müşterilere faturaları iletmekte. Bu da manuel olarak faturanın içine girerek PAYLAŞ butonuyla sağlanıyor.