Merhaba,
E-ticaret sitemiz var aynı zamanda hepsiburada ve ileride diğer pazaryerlerinde de olacağız.
Problemimiz şu Entegra Bilişim kullanıyoruz e-ticaret sitemiz (İdeasoft) ve Paraşüt ile faturalarımızı kesiyoruz. Buraya kadar hiç bir problem yok.
Ancak sipariş sayılarımız çoğaldığı zaman müşteriye fatura gönderiminde sorun yaşıyoruz çünkü manuel gönderim sağlıyoruz.
Pazaryeri entegrasyon tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?
Mesela istediğimiz şu; Kullanacağımız entegrasyon uygulamasında İdeasoft ve Paraşüt olmalı ve faturaları tek tıkla göndermek (tüm siparişleri).
Çünkü fatura göndermede bize ekstra çok iş yükü yüklemesi canımızı sıkıyor.
Paraşüt ile IdeaSoft entegrasyonu var, faturaları neden manuel gönderiyorsunuz?