Paraşüt ile IdeaSoft entegrasyonu var, faturaları neden manuel gönderiyorsunuz?
Entegra > Ideasoft > X Pazaryeri > Paraşüt buraya kadar hiç bir problem yok faturalar otomatik kesiliyor ve resmileştiriliyor zaten.
Sorun Pazaryerinde ki ya da İdeasoftta ki müşterilere faturaları iletmekte. Bu da manuel olarak faturanın içine girerek PAYLAŞ butonuyla sağlanıyor.