Kendimi ne zaman bilsem kötü hissettiğimde disaridan yemek soylerim. Bazen sigara ile gecistiriyordum ama artık sigara da icmedigim için harcadigim para çok arttı yemeğe.
TLC ağır yaşamlardaki kişiler gibiyim. Neyse ki o kadar param yok onlara donusmem imkansız.
Bir daha asla yemem dediğim kokoreci bile yaklaşık 2 yıl sonra ilk defa yedim, ağır depresyondayım herhalde. :d
Nasıl bunun üstesinden gelebilirim?
Depresyonda Dışarıdan Yemek Söylemek
8
●220
- 15-03-2024, 21:32:19
- 15-03-2024, 21:33:41Boşalmasindan korkuyorum hocam ben de. Şu an bir hayli dolu.cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2024, 21:41:44cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSinirim da yok hocam kurt gibi yiyorum. Fırın ürünlerine bayiliyorum. Geçen yatmadan 3 tane lahmacun yedim, bir de reflum vardı, uykumda boguluyordum, bir baktim midem agzima gelmiş uyandım, zor nefes aldım. Bu ise bir cozum bulmam lazim, ertesi gün de bir tam kokoreç yedim utanmadan bir de bol baharatli. Keşke ABD'de falan olsam. Pizza, burger tarzı hiçbir şey çekmiyor canım. Türk mutfağının da etkisi var biraz.SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2024, 21:42:45Aslında oyun oynarken cidden hiçbir şey yemiyorum, ama yanında bir şey bulursam sinirden yiyorum, yanında bir şey olmadıkça hiç yemiyorum. Güzel yorum. Belki DotA falan oynarım yine, teşekkürler.Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle