cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kartları boş bırakarak
SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben yurtdışında senelerdir abuk subuk yemekler yiyorum valla türk yemeklerini özledim boşver bol bol ye çiğköfte adanakebap soslu tavuk döner offff
Sinirim da yok hocam kurt gibi yiyorum. Fırın ürünlerine bayiliyorum. Geçen yatmadan 3 tane lahmacun yedim, bir de reflum vardı, uykumda boguluyordum, bir baktim midem agzima gelmiş uyandım, zor nefes aldım. Bu ise bir cozum bulmam lazim, ertesi gün de bir tam kokoreç yedim utanmadan bir de bol baharatli. Keşke ABD'de falan olsam. Pizza, burger tarzı hiçbir şey çekmiyor canım. Türk mutfağının da etkisi var biraz.