Kendimi ne zaman bilsem kötü hissettiğimde disaridan yemek soylerim. Bazen sigara ile gecistiriyordum ama artık sigara da icmedigim için harcadigim para çok arttı yemeğe.
TLC ağır yaşamlardaki kişiler gibiyim. Neyse ki o kadar param yok onlara donusmem imkansız.
Bir daha asla yemem dediğim kokoreci bile yaklaşık 2 yıl sonra ilk defa yedim, ağır depresyondayım herhalde. :d
Nasıl bunun üstesinden gelebilirim?