• 13-03-2024, 18:37:47
    #1
    Selamlar, 18e gireli 1 ay oldu ziraat ve garanti için banka kartı çıkarmak istiyorum kimlik ile yarın bankaya gitmem gerekiyor mu harici bir şey vs gerekmekte mi acaba?
  • 13-03-2024, 18:39:58
    #2
    Kimlik ile gidip alabilirsiniz orda size gerekli evrakları imzalatıp kartınızı teslim ederler normalde 18 yaş altı anne baba ile gitmesi zorunlu ancak 18 yaşınızı doldurduğunuz için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun 🙏☺
  • 13-03-2024, 18:42:14
    #3
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik ile gidip alabilirsiniz orda size gerekli evrakları imzalatıp kartınızı teslim ederler normalde 18 yaş altı anne baba ile gitmesi zorunlu ancak 18 yaşınızı doldurduğunuz için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun 🙏☺
    Çok teşekkür ederim
  • 13-03-2024, 18:45:19
    #4
    Mobil uygulamadan dahi yapabilirsiniz görüntülü görüşme ile, o bankaya gitme dönemleri eskide kaldı.
    Eve kargoyla gönderiyorlar kartı

    edit: kimliğinizde imza yoksa öncelikle nüfustan randevu alıp kimliğinizi yenileyin imzanızı ekletin. imzasız kimlikle işlem yapmıyor çoğu kurum
    • sinanozaslan
    • lorxy
    sinanozaslan ve lorxy bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2024, 18:45:25
    #5
    netten müsteri olanlara promosyonları oluyor bankaların. hatta aileden arkadas cevrenden biri o banka musterisi ise ref code ile netten musteri olursan nakit hediyeleri oluyor.kredi karta vade farksız 30 k ya kadar nakit avans veren bankler de var. sanırım olay sube mesgul etmeden musteri portfoyu yapmak istemeleri
  • 13-03-2024, 18:45:58
    #6
    Kimlikte imza şart ben bundan dolayı açamamıştım
  • 13-03-2024, 18:52:21
    #7
    18 yaşına bastığım ilk gün çıkarmıştım tek.
    hiç bi sorun olmadı kimlik ve imza atiyosunuz sadece.
  • 13-03-2024, 18:53:09
    #8
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşına bastığım ilk gün çıkarmıştım tek.
    hiç bi sorun olmadı kimlik ve imza atiyosunuz sadece.
    ahmetfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlikte imza şart ben bundan dolayı açamamıştım
    is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netten müsteri olanlara promosyonları oluyor bankaların. hatta aileden arkadas cevrenden biri o banka musterisi ise ref code ile netten musteri olursan nakit hediyeleri oluyor.kredi karta vade farksız 30 k ya kadar nakit avans veren bankler de var. sanırım olay sube mesgul etmeden musteri portfoyu yapmak istemeleri
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil uygulamadan dahi yapabilirsiniz görüntülü görüşme ile, o bankaya gitme dönemleri eskide kaldı.
    Eve kargoyla gönderiyorlar kartı

    edit: kimliğinizde imza yoksa öncelikle nüfustan randevu alıp kimliğinizi yenileyin imzanızı ekletin. imzasız kimlikle işlem yapmıyor çoğu kurum
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik ile gidip alabilirsiniz orda size gerekli evrakları imzalatıp kartınızı teslim ederler normalde 18 yaş altı anne baba ile gitmesi zorunlu ancak 18 yaşınızı doldurduğunuz için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun 🙏☺
    Değerli zamanınızı ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
  • 13-03-2024, 18:57:25
    #9
    Gitmenize gerek yok hocam, mobilden görüntülü halledersiniz hemen.