egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşına bastığım ilk gün çıkarmıştım tek.
hiç bi sorun olmadı kimlik ve imza atiyosunuz sadece.
ahmetfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlikte imza şart ben bundan dolayı açamamıştım
is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netten müsteri olanlara promosyonları oluyor bankaların. hatta aileden arkadas cevrenden biri o banka musterisi ise ref code ile netten musteri olursan nakit hediyeleri oluyor.kredi karta vade farksız 30 k ya kadar nakit avans veren bankler de var. sanırım olay sube mesgul etmeden musteri portfoyu yapmak istemeleri
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil uygulamadan dahi yapabilirsiniz görüntülü görüşme ile, o bankaya gitme dönemleri eskide kaldı.
Eve kargoyla gönderiyorlar kartı

edit: kimliğinizde imza yoksa öncelikle nüfustan randevu alıp kimliğinizi yenileyin imzanızı ekletin. imzasız kimlikle işlem yapmıyor çoğu kurum
ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik ile gidip alabilirsiniz orda size gerekli evrakları imzalatıp kartınızı teslim ederler normalde 18 yaş altı anne baba ile gitmesi zorunlu ancak 18 yaşınızı doldurduğunuz için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun 🙏☺
Değerli zamanınızı ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim