18 yaşına bastığım ilk gün çıkarmıştım tek.
hiç bi sorun olmadı kimlik ve imza atiyosunuz sadece.
Kimlikte imza şart ben bundan dolayı açamamıştım
netten müsteri olanlara promosyonları oluyor bankaların. hatta aileden arkadas cevrenden biri o banka musterisi ise ref code ile netten musteri olursan nakit hediyeleri oluyor.kredi karta vade farksız 30 k ya kadar nakit avans veren bankler de var. sanırım olay sube mesgul etmeden musteri portfoyu yapmak istemeleri
Mobil uygulamadan dahi yapabilirsiniz görüntülü görüşme ile, o bankaya gitme dönemleri eskide kaldı.
Eve kargoyla gönderiyorlar kartı
edit: kimliğinizde imza yoksa öncelikle nüfustan randevu alıp kimliğinizi yenileyin imzanızı ekletin. imzasız kimlikle işlem yapmıyor çoğu kurum
Kimlik ile gidip alabilirsiniz orda size gerekli evrakları imzalatıp kartınızı teslim ederler normalde 18 yaş altı anne baba ile gitmesi zorunlu ancak 18 yaşınızı doldurduğunuz için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun 🙏☺
Değerli zamanınızı ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim