ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik ile gidip alabilirsiniz orda size gerekli evrakları imzalatıp kartınızı teslim ederler normalde 18 yaş altı anne baba ile gitmesi zorunlu ancak 18 yaşınızı doldurduğunuz için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun 🙏☺
Çok teşekkür ederim