• 11-03-2024, 03:06:12
    #1
    Herkese hayırlı geceler,normalde haftasonları evde olduğum için tutabiliyorum. Hafta içleride tutmak istiyorum fakat evde olmadığım için 2-3 saatte bir birşey yemem gerekiyor yoksa elim ayağım titriyor. Niyet etmeden tutsam sorun olur mu?
  • 11-03-2024, 03:08:02
    #2
    Sağlığınıza zararlıysa, tehlikeye atacaksa tutmayın.
  • 11-03-2024, 03:09:28
    #3
    Tutmayın, o şekilde oruç olmaz. Sağlık problemi olanlar zaten tutmamalı daha faydalı olur sizin için.
  • 11-03-2024, 03:10:30
    #4
    Sağlığın bozuksa tutma
  • 11-03-2024, 03:12:39
    #5
    Sağlık durumunuz, tutmanıza engel oluyorsa; tutmanıza gerek yok hocam. Önce sağlık gelir, sağlınızı riske atmayın.
  • 11-03-2024, 03:13:21
    #6
    Önce sağlık.
  • 11-03-2024, 03:13:30
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana gore tutmamaniz daha iyi olur. Ha inancliysaniz zekatini verirsiniz olur biter. Kendinizi sagliginizi tehlikeye atmayin. Ayrica nacizene tavsiyem dunyanin sonu degil bu kadar kasmayin. Rahat olun bir yaratici varsa ve her seyi biliyorsa sizi de ona gore degerlendirecektir.
  • 11-03-2024, 03:15:54
    #8
    Bence yemek yemediğinde elin ayağın titriyorsa doktora görün. Şeker hastalığı belirtisi. Eşimde o şekilde.
    Çalışmadığı günler tutabiliyor. Fetva verebilecek durumda değilim ama sağlık öncelikli diyor alimler.
    Tutamadığın günler içinde ücreti veriliyor.
  • 11-03-2024, 04:11:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sağlık durumun eğer ki el vermiyor ise tutmayın. Kefaretini verin ama mutlaka vebal kalmasın.