Bence yemek yemediğinde elin ayağın titriyorsa doktora görün. Şeker hastalığı belirtisi. Eşimde o şekilde.
Çalışmadığı günler tutabiliyor. Fetva verebilecek durumda değilim ama sağlık öncelikli diyor alimler.
Tutamadığın günler içinde ücreti veriliyor.