Herkese hayırlı geceler,normalde haftasonları evde olduğum için tutabiliyorum. Hafta içleride tutmak istiyorum fakat evde olmadığım için 2-3 saatte bir birşey yemem gerekiyor yoksa elim ayağım titriyor. Niyet etmeden tutsam sorun olur mu?