Bana gore tutmamaniz daha iyi olur. Ha inancliysaniz zekatini verirsiniz olur biter. Kendinizi sagliginizi tehlikeye atmayin. Ayrica nacizene tavsiyem dunyanin sonu degil bu kadar kasmayin. Rahat olun bir yaratici varsa ve her seyi biliyorsa sizi de ona gore degerlendirecektir.