• 08-03-2024, 00:11:53
    #1
    Merhabalar bugün cihazıma IMEI işlemi yaptırdım IMEI işlemi yaparken issue mi neydi ismini tam okuyamadım bir foruma girip oradan bilgi alarak yaptı bu forum hangi forumdur bilen var mı ? Sadece telefoncular ve IMEI işlemleri yapanlar vardı orada
  • 08-03-2024, 00:17:28
    #2
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bugün cihazıma IMEI işlemi yaptırdım IMEI işlemi yaparken issue mi neydi ismini tam okuyamadım bir foruma girip oradan bilgi alarak yaptı bu forum hangi forumdur bilen var mı ? Sadece telefoncular ve IMEI işlemleri yapanlar vardı orada
    Telefon markası nedir, direnç olarak mı atıldı IMEI normal şekilde mi
  • 08-03-2024, 00:19:47
    #3
    webseotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon markası nedir, direnç olarak mı atıldı IMEI normal şekilde mi
    Redmi Note 12S, dirençsiz atıldı çünkü Mediatek işlemci olduğu için
  • 08-03-2024, 00:21:18
    #4
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redmi Note 12S, dirençsiz atıldı çünkü Mediatek işlemci olduğu için
    Direnç dememin sebebi de xiaomi bir cihaz mı diye, nereden yaptıklarını biliyorum.
  • 08-03-2024, 00:41:06
    #5
    webseotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direnç dememin sebebi de xiaomi bir cihaz mı diye, nereden yaptıklarını biliyorum.
    Programı biliyorum lakin o girdiği sitedeki topluluğu merak ediyorum ben
  • 08-03-2024, 01:50:55
    #6
    değerli bilgi merak ettim takipteyim