cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar bugün cihazıma IMEI işlemi yaptırdım IMEI işlemi yaparken issue mi neydi ismini tam okuyamadım bir foruma girip oradan bilgi alarak yaptı bu forum hangi forumdur bilen var mı ? Sadece telefoncular ve IMEI işlemleri yapanlar vardı orada
Telefon markası nedir, direnç olarak mı atıldı IMEI normal şekilde mi