Merhabalar bugün cihazıma IMEI işlemi yaptırdım IMEI işlemi yaparken issue mi neydi ismini tam okuyamadım bir foruma girip oradan bilgi alarak yaptı bu forum hangi forumdur bilen var mı ? Sadece telefoncular ve IMEI işlemleri yapanlar vardı orada