• 07-03-2024, 22:15:42
    #1
    Herkese merhaba hocalarım, birisi bugün benden instagram kullanıcı adı alacaktı WhatsApp tan ciddi alıcıyım diye yazdı hallettik vs. Dönüş yapacam dedi istedir belki çalışıyordur diye düşündüm neyse 2 saat sonra yazdım kardeşim alacağım dedi 1 saat önce ve daha yeni yazdım görüldü atıyor bana... 50₺'lik kullanıcı Adı için saatlerce bekletmek nedir ya üstelemedim de o kadar almayacaksan niye almış Havalarına giriyorsun değil mi ne değişik tipler var be
    Çözemedim gitti
  • 07-03-2024, 22:18:32
    #2
    Para kazanmak istiyorsanız, birşeylere bazen katlanmanız gerekiyor hocam. Dünyada herkes iyiydi - düşünceliydi de biz mi sevmedik.
    Ticarette olur böyle şeyler çok dert etmeyin
  • 07-03-2024, 22:18:52
    #3
    50 ₺'nin 5 ₺ olduğu şu zamanlarda bile sanki 5 bin ₺'lik alım yapıyorlar gibi davranıyorlar ya ne diyeyim.
  • 07-03-2024, 22:19:16
    #4
    O da ne ki hocam ben 4ay boyunca bi yazılımcının peşinde koştum tek beni değil en az 10 kişi mağdur etti hala forumda kendisi ismi Si****oft
    parası umrumda değil de 4ay kaybettim kendisi engellemiş beni
  • 07-03-2024, 22:19:55
    #5
    Hocam yapacak bişey yok. Kararsızdır / Müsait değildir daha önemli işleri vardır / herşey olabilir
  • 07-03-2024, 22:23:45
    #6
    1 aydır aynı şeyi yaşıyorum hocam çok haklısınız, büyük ayıp.
  • 07-03-2024, 22:27:28
    #7
    Bu tarz kişiler ya aracı ya komisyoncu yada başka birşey çünkü sürekli karşılaşıyoruz bu kişiler ile ya meraktan hep aslında şöyle açıklık olsun 😉 iyi forumlar zamanını hepsini esir alıyorlar resmen net olan kişi zaten bellidir artık umursamıyorum çünkü çözdüm hepsini alıcı ile almayacakları bunuda değineyim bir saniye arkadaşa danışayım yada ortağıma 😂😂😂😂 @theelazigli;
  • 07-03-2024, 22:29:32
    #8
    İnanılmaz ayar olduğum olay.. X bir sitenin üyeliği alınacaktır diyor 50 TL diyorum döneceğim yazıyor 30 dk dönemeyince vazgeçtim satmaktan diye mesaj atıyorum şahsen. Yahu ev mi satın alıyorsun alacaksan alacağım de alacaksan al 50 TL
  • 07-03-2024, 22:29:48
    #9
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kazanmak istiyorsanız, birşeylere bazen katlanmanız gerekiyor hocam. Dünyada herkes iyiydi - düşünceliydi de biz mi sevmedik.
    Ticarette olur böyle şeyler çok dert etmeyin
    batuhansahin8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 ₺'nin 5 ₺ olduğu şu zamanlarda bile sanki 5 bin ₺'lik alım yapıyorlar gibi davranıyorlar ya ne diyeyim.
    AbdullahHas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da ne ki hocam ben 4ay boyunca bi yazılımcının peşinde koştum tek beni değil en az 10 kişi mağdur etti hala forumda kendisi ismi Si****oft
    parası umrumda değil de 4ay kaybettim kendisi engellemiş beni
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapacak bişey yok. Kararsızdır / Müsait değildir daha önemli işleri vardır / herşey olabilir
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aydır aynı şeyi yaşıyorum hocam çok haklısınız, büyük ayıp.
    Musiconline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz kişiler ya aracı ya komisyoncu yada başka birşey çünkü sürekli karşılaşıyoruz bu kişiler ile ya meraktan hep aslında şöyle açıklık olsun 😉 iyi forumlar zamanını hepsini esir alıyorlar resmen net olan kişi zaten bellidir artık umursamıyorum çünkü çözdüm hepsini alıcı ile almayacakları
    Hocalarım tek sıkıntı o değil birde 50₺ için pimpirikli davranmaya ne gerek var biz alışveriş yaparken parayı mezara götürürmüşcesine mi araştırıyoruz sanki , anlamıyorum böylelerini