Herkese merhaba hocalarım, birisi bugün benden instagram kullanıcı adı alacaktı WhatsApp tan ciddi alıcıyım diye yazdı hallettik vs. Dönüş yapacam dedi istedir belki çalışıyordur diye düşündüm neyse 2 saat sonra yazdım kardeşim alacağım dedi 1 saat önce ve daha yeni yazdım görüldü atıyor bana... 50₺'lik kullanıcı Adı için saatlerce bekletmek nedir ya üstelemedim de o kadar almayacaksan niye almış Havalarına giriyorsun değil mi ne değişik tipler var be
Çözemedim gitti