adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para kazanmak istiyorsanız, birşeylere bazen katlanmanız gerekiyor hocam. Dünyada herkes iyiydi - düşünceliydi de biz mi sevmedik.
Ticarette olur böyle şeyler çok dert etmeyin
batuhansahin8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 ₺'nin 5 ₺ olduğu şu zamanlarda bile sanki 5 bin ₺'lik alım yapıyorlar gibi davranıyorlar ya ne diyeyim.
AbdullahHas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O da ne ki hocam ben 4ay boyunca bi yazılımcının peşinde koştum tek beni değil en az 10 kişi mağdur etti hala forumda kendisi ismi Si****oft
parası umrumda değil de 4ay kaybettim kendisi engellemiş beni
Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yapacak bişey yok. Kararsızdır / Müsait değildir daha önemli işleri vardır / herşey olabilir
Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 aydır aynı şeyi yaşıyorum hocam çok haklısınız, büyük ayıp.
Musiconline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz kişiler ya aracı ya komisyoncu yada başka birşey çünkü sürekli karşılaşıyoruz bu kişiler ile ya meraktan hep aslında şöyle açıklık olsun 😉 iyi forumlar zamanını hepsini esir alıyorlar resmen net olan kişi zaten bellidir artık umursamıyorum çünkü çözdüm hepsini alıcı ile almayacakları
Hocalarım tek sıkıntı o değil birde 50₺ için pimpirikli davranmaya ne gerek var biz alışveriş yaparken parayı mezara götürürmüşcesine mi araştırıyoruz sanki , anlamıyorum böylelerini