Para kazanmak istiyorsanız, birşeylere bazen katlanmanız gerekiyor hocam. Dünyada herkes iyiydi - düşünceliydi de biz mi sevmedik.
Ticarette olur böyle şeyler çok dert etmeyin
50 ₺'nin 5 ₺ olduğu şu zamanlarda bile sanki 5 bin ₺'lik alım yapıyorlar gibi davranıyorlar ya ne diyeyim.
O da ne ki hocam ben 4ay boyunca bi yazılımcının peşinde koştum tek beni değil en az 10 kişi mağdur etti hala forumda kendisi ismi Si****oft
parası umrumda değil de 4ay kaybettim kendisi engellemiş beni
Hocam yapacak bişey yok. Kararsızdır / Müsait değildir daha önemli işleri vardır / herşey olabilir
1 aydır aynı şeyi yaşıyorum hocam çok haklısınız, büyük ayıp.
Bu tarz kişiler ya aracı ya komisyoncu yada başka birşey çünkü sürekli karşılaşıyoruz bu kişiler ile ya meraktan hep aslında şöyle açıklık olsun 😉 iyi forumlar zamanını hepsini esir alıyorlar resmen net olan kişi zaten bellidir artık umursamıyorum çünkü çözdüm hepsini alıcı ile almayacakları
Hocalarım tek sıkıntı o değil birde 50₺ için pimpirikli davranmaya ne gerek var biz alışveriş yaparken parayı mezara götürürmüşcesine mi araştırıyoruz sanki , anlamıyorum böylelerini