• 07-03-2024, 17:06:14
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yildizteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son mesajım olsun konuyu spamlamayayım, vergi dairelerinin yansıttığı her türlü vergi, borç, ceza yapılandırma yoluyla taksitlendiriliyor. Tüm taksitlendirmelerde de faiz işletiliyor. KDV de aynı, MTV de, askerlik de.
    Yalnız onun dışında ceza ilk çıktığında 15 gün içinde ceza mahkemesine itiraz edip ödeyecek durumunuz olmadığını belirterek ana parayı da taksitlendirebiliyordunuz diye hatırlıyorum bir ona bakın önce süre geçmediyse.
    Süre geçtiyse bir an önce vergi dairesine gidin, belirli bir süre geçtikten sonra önce banka hesaplarına e-haciz gelir sonra da eve boşver ödeme diyen arkadaşlara bakmayın.
    itiraz ettim arzuhalciye dilekce yazdırdım ilaç rapoları vs 4 ay sonuc bekledim reddedildi.
    hesap bloke olayını da duydum
  • 07-03-2024, 17:19:49
    #29
    Kinsey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda sadece şirket için olan vergiler çıkıyor başka bir yerden mi sorguluyorsun hocam
    Burada gözükmüyorsa yok demektir. Vergi borcu olarak çıkıyor askerlik cezası. Zaten önce adresinize tebligat gelir borç çıkması durumunda.

    paxerax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faiz yok dediler askerlık cezasına
    Gecikme faizi uygulanır vergi borcu olarak geçiyor bu zaten. Ben yapılandırdım hala ödüyorum ve gecikme cezası gözüküyor. Af çıksa bile ana parayı ödersiniz en az. Silinmesi pek mümkün değil. O yüzden bir an önce kapatmaya çalışın.
  • 07-03-2024, 17:21:28
    #30
    tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada gözükmüyorsa yok demektir. Vergi borcu olarak çıkıyor askerlik cezası. Zaten önce adresinize tebligat gelir borç çıkması durumunda.


    Gecikme faizi uygulanır vergi borcu olarak geçiyor bu zaten. Ben yapılandırdım hala ödüyorum ve gecikme cezası gözüküyor. Af çıksa bile ana parayı ödersiniz en az. Silinmesi pek mümkün değil. O yüzden bir an önce kapatmaya çalışın.
    şuanda param olsa önceliğim bu değil mahkeme dosyası her ıkı parayıda ödemek başlı başına bir zarar hiç yokdan cebe zarar
  • 07-03-2024, 18:22:33
    #31
    Eskiden hapis vardı şimdi para cezası olmuş

    Aslında mantıklı olay Ya skerlik yaparsın yada Devletin / Toplumun sakladığı haklardan vaz geçersin. Karmaşık bir sorun değil aslında
  • 07-03-2024, 19:23:46
    #32
    askerliğimi bedelli yaptım bakaya cezası otomatikmen silindi
  • 07-03-2024, 19:32:37
    #33
    2012 yilinda bana da 750tl ceza yazilmisti.1 yil bakaya kalmistim.Ozamanlar asagi yukari asgari ucerin yari kadar falandi size cok fazla yazilmis.Bende uzun sure odeyemedim.Isyeri vergi borclarim falan vardi af cikti faizler silindi bende yapilandirma yapip taksitle odemistim.
  • 07-03-2024, 19:37:24
    #34
    İşsizin askere git ? zaten boş geziyorsun büyük ihtimal Boş yatacaktasın. Millet işini bırakıp askere gidiyor Boş gezerken git yap
  • 07-03-2024, 19:44:14
    #35
    Hayır. Sildiremezsiniz. Hatta askerliği yapıp geldikten sonra bile ödemek zorundasınız.
  • 07-03-2024, 19:44:33
    #36
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşsizin askere git ? zaten boş geziyorsun büyük ihtimal Boş yatacaktasın. Millet işini bırakıp askere gidiyor Boş gezerken git yap
    kardes okuman yokmu gittik geldık