tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada gözükmüyorsa yok demektir. Vergi borcu olarak çıkıyor askerlik cezası. Zaten önce adresinize tebligat gelir borç çıkması durumunda.


Gecikme faizi uygulanır vergi borcu olarak geçiyor bu zaten. Ben yapılandırdım hala ödüyorum ve gecikme cezası gözüküyor. Af çıksa bile ana parayı ödersiniz en az. Silinmesi pek mümkün değil. O yüzden bir an önce kapatmaya çalışın.
şuanda param olsa önceliğim bu değil mahkeme dosyası her ıkı parayıda ödemek başlı başına bir zarar hiç yokdan cebe zarar