2012 yilinda bana da 750tl ceza yazilmisti.1 yil bakaya kalmistim.Ozamanlar asagi yukari asgari ucerin yari kadar falandi size cok fazla yazilmis.Bende uzun sure odeyemedim.Isyeri vergi borclarim falan vardi af cikti faizler silindi bende yapilandirma yapip taksitle odemistim.