Evi nerden gördünüz hocam?
Ev bodrum hariç 3 katlı depreme dayanıklı yapıldı. Avcılar'da istediğin kadar kat atamıyorsun.
Metre kare olarak tapuda binanın tamamının m2'si yazıyor. Emlakçı bile çözemedi kaç m2 olduğunu. Arayanlara bunu belirtiyorum zaten.
Evi bulmak 3 dk mı almadı. Büyük ihtimal ile de doğru ev. sarı ve kırmızıya benzer bir yüksek giriş daire.. Yatak odası eşya zevki sıfıra yakın

... Kiracınız biraz zevksiz bence..
15 yıllık bilgi birikimi ile size emlakçılardan alamayacağınız bilgileri verdim emin olabilirsiniz.
M2 Konusunda gördüğüm resimlere göre söylediğim bence çok doğru ev nette 55m2 civarında. maksimum da brüt 75m2. Alın elinize metreyi ölçün. yada belediyeye gidip odaların ne ölçülerini kendiniz de öğrenebilirsiniz.