cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evi bulmak 3 dk mı almadı. Büyük ihtimal ile de doğru ev. sarı ve kırmızıya benzer bir yüksek giriş daire.. Yatak odası eşya zevki sıfıra yakın ... Kiracınız biraz zevksiz bence..

15 yıllık bilgi birikimi ile size emlakçılardan alamayacağınız bilgileri verdim emin olabilirsiniz.

M2 Konusunda gördüğüm resimlere göre söylediğim bence çok doğru ev nette 55m2 civarında. maksimum da brüt 75m2. Alın elinize metreyi ölçün. yada belediyeye gidip odaların ne ölçülerini kendiniz de öğrenebilirsiniz.
Metre kare olayını kendim ölçerim. Kiracı çıkınca yeni fotoğraf çekeceğim, adam evdeyken çokta müdahale edemiyorsun.