Merhabalar, kendimde Monster kullanan bir tüketici olarak kesinlikle tekrardan Monster alma hatasına düşmeyi düşünmüyorum hatta yakın bir zamanda masaüstü bilgisayara geçiş yaptım. Monsterda bulunan ısınma, evin içinde ya da ofis de helikopter uçuyormuş gibi çıkan fan sesinden sonra bu kararı verdim pişman değilim arkadaşınıza da aynı hatayı tekrar yapmamasını tavsiye ediyorum Masaüstü bilgisayar candır ancak illa ki dizüstü bilgisayar alacak ise MAC cihazlara bakabilir. Saygılar, sevgiler.
toplama bilgisayar önercek olursanız ne önerisiniz?
ofis içince monster ne yapacak ki koca kazulet Macbook alsın hayatını yaşasın çiçek gibi
M1 Airden başlayabilir M3 Max e kadar bütçesine göre çiçek gibi pc ler alabilir en azından saatlerce performans kaybı olmadan ses olmadan kullanmış olur
Mac ben önermedim hocam hiçbirşey indirmeye izin yok oyun vs zor .
Güvenlik üst düzeyde.
Yoksa kesinlikle mac en iyisi bence ama güvenlik hatsafada oldugu için birşey indiremiyoruz
Mac ben önermedim hocam hiçbirşey indirmeye izin yok oyun vs zor .
Güvenlik üst düzeyde.
Yoksa kesinlikle mac en iyisi bence ama güvenlik hatsafada oldugu için birşey indiremiyoruz
Mac o kadar katı değil, ayarlardan açılıyor; dmg ile birçok şey mevcut ve homebrew ile paket yöneticisi bile mevcut.
Toplama PC olarak DDR5 sistem yapılabilir, ama sadece normal ofis için ise Apple ürünleri daha mantıklı görünüş-yer kaplama-prestij olarak.
Mac ben önermedim hocam hiçbirşey indirmeye izin yok oyun vs zor .
Güvenlik üst düzeyde.
Yoksa kesinlikle mac en iyisi bence ama güvenlik hatsafada oldugu için birşey indiremiyoruz
zaten 1 tane monsterı var 2. ye ne gerek var ki ?
ne indiricen ki izin olmayan Ben yıllardır kullanıyorum airler ilk çıktığından beri daha bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar hatta telefonuda iphone ise tam bir eko sistem oluyor her şeyi takip edebiliyor hemde arkadaşın ofis için alıyormuş cocuğu yakma
Sonrada her gün Bana dua etsin ses yok sıfır masa üstü kadar performansı var hemde sarjda değilken sarjı çok uzun gidiyor normal ofis kullanıcıları sarj aletlerini yanında götürmese bile rahat rahat kullanıyor bunu yapabilecek çok seçenek yok rakamlar yukarı uçuyor bu performansa çok iyi bir kalıyor oyun onuda monsterından oynasın güven Bana macbook alır sen
monster,casper,exper,excalıbur türk marka pc alınmaz diyorum 3 yıldır ama lıpta memenun olanlarada lafım yok.macbook air m3 çıkacak nisana diyorlar. az biraz daha sabrederseniz en yii seçim o olabilir.hp victus modelleride popüler. DELL,ASUS,HP,MSİ,SAMSUNG bu markalardan olumlu yorum alan modellerini seçmek daha doğru olur. 1 eve 1 monster bile fazlayken 2 olmasın lütfen