Merhaba, MSI veya Alienware olabilir; HP(ısınma) ve Monster(parça kalitesi) sorun yaratma potansiyeline sahip
Sizce monster almalımı? toplama bilgisayar önercek olursanız ne önerisiniz?
Merhabalar, kendimde Monster kullanan bir tüketici olarak kesinlikle tekrardan Monster alma hatasına düşmeyi düşünmüyorum hatta yakın bir zamanda masaüstü bilgisayara geçiş yaptım. Monsterda bulunan ısınma, evin içinde ya da ofis de helikopter uçuyormuş gibi çıkan fan sesinden sonra bu kararı verdim pişman değilim arkadaşınıza da aynı hatayı tekrar yapmamasını tavsiye ediyorum Masaüstü bilgisayar candır ancak illa ki dizüstü bilgisayar alacak ise MAC cihazlara bakabilir. Saygılar, sevgiler.
toplama bilgisayar önercek olursanız ne önerisiniz?
Toplama bilgisayar ne öneerebilirsiniz?