İsmaill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mac ben önermedim hocam hiçbirşey indirmeye izin yok oyun vs zor .
Güvenlik üst düzeyde.

Yoksa kesinlikle mac en iyisi bence ama güvenlik hatsafada oldugu için birşey indiremiyoruz
zaten 1 tane monsterı var 2. ye ne gerek var ki ?
ne indiricen ki izin olmayan Ben yıllardır kullanıyorum airler ilk çıktığından beri daha bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar hatta telefonuda iphone ise tam bir eko sistem oluyor her şeyi takip edebiliyor hemde arkadaşın ofis için alıyormuş cocuğu yakma
Sonrada her gün Bana dua etsin ses yok sıfır masa üstü kadar performansı var hemde sarjda değilken sarjı çok uzun gidiyor normal ofis kullanıcıları sarj aletlerini yanında götürmese bile rahat rahat kullanıyor bunu yapabilecek çok seçenek yok rakamlar yukarı uçuyor bu performansa çok iyi bir kalıyor oyun onuda monsterından oynasın güven Bana macbook alır sen