İsmaill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mac ben önermedim hocam hiçbirşey indirmeye izin yok oyun vs zor .
Güvenlik üst düzeyde.

Yoksa kesinlikle mac en iyisi bence ama güvenlik hatsafada oldugu için birşey indiremiyoruz
Mac o kadar katı değil, ayarlardan açılıyor; dmg ile birçok şey mevcut ve homebrew ile paket yöneticisi bile mevcut.
Toplama PC olarak DDR5 sistem yapılabilir, ama sadece normal ofis için ise Apple ürünleri daha mantıklı görünüş-yer kaplama-prestij olarak.