3 gündür dagıtıma çıkıp geri dönüyor arayıncada açmıyorlar
bu kadar kötü başka kargo firması var mıdır sanmıyorum
ptt kargo neden bu kadar berbat ?
8
●214
- 26-02-2024, 16:35:28Katılmıyorum çünkü biz neredeyse tüm kargo firmaları ile çalışıyoruz en güzeli pttreallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Y** kargoda kargolarımız ya kayboluyor ya da kırılıyor tazmin alabilmek için haftalarca uğraşıyoruz
S*** kargoda teslim edilmediği halde teslim gösterip kargomuzu kaybediyorlar 3 aydır şikayet etmediğimiz yer kalmadı paramızı alamadık (5-6bin)
M** gelmiyor siparişler gecikmeye düşüyor
A** kargo değil
Ptt geç teslim ediyor ama kayıp ve yanlış kişiye teslimde muhattap bulabiliyoruz. Kırılınca adamlar tazmine yardımcı oluyor - 26-02-2024, 16:37:08rekabet şartlarının işlemediği her alan bir şekilde kaliteden ödün veriyor.reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rekabet yenilenmeyi atılımı farklı düşünceyi getiriyor.
maalesef bazı kurumlarda bu konular es geçildiği için sorunlar çözülmüyor. - 26-02-2024, 16:38:31Hangi muhattap o hocam? 2 yıldır teslim edilmeyen yurtdışı ürünüm var.fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2024, 16:39:11Ben muhattap buluyorum çözülmeyen tek sorunum yokMrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
