fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılmıyorum çünkü biz neredeyse tüm kargo firmaları ile çalışıyoruz en güzeli ptt
Y** kargoda kargolarımız ya kayboluyor ya da kırılıyor tazmin alabilmek için haftalarca uğraşıyoruz
S*** kargoda teslim edilmediği halde teslim gösterip kargomuzu kaybediyorlar 3 aydır şikayet etmediğimiz yer kalmadı paramızı alamadık (5-6bin)
M** gelmiyor siparişler gecikmeye düşüyor
A** kargo değil

Ptt geç teslim ediyor ama kayıp ve yanlış kişiye teslimde muhattap bulabiliyoruz. Kırılınca adamlar tazmine yardımcı oluyor
Hangi muhattap o hocam? 2 yıldır teslim edilmeyen yurtdışı ürünüm var.