reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gündür dagıtıma çıkıp geri dönüyor arayıncada açmıyorlar
bu kadar kötü başka kargo firması var mıdır sanmıyorum
rekabet şartlarının işlemediği her alan bir şekilde kaliteden ödün veriyor.
rekabet yenilenmeyi atılımı farklı düşünceyi getiriyor.
maalesef bazı kurumlarda bu konular es geçildiği için sorunlar çözülmüyor.