• 26-02-2024, 22:36:57
    #19
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen sen ol herkese elletme fıtığını.Özellikle yeni mezunlara hiç elletme.L5 S1 patlattılar mikro cerrahi ile ameliyat olmak zorunda kaldım.Nerden eminim çünkü en son gittiğimde özellikle aşırı derecede canım acıyor dememe rağmen bastıra bastıra masaj yapıldı.1 gün sonra sağ bacağım ve ayağım felç gibi oldu ağrıdan duramıyordum.3 gün dayanabildim beyin cerrahına gittim fıtığı patlatmışlar sinire bası yapıyor.Kısmi felç oldu bacağım ve ayağım.Mecbur ameliyat oldum.
    Çok üzüldüm geçmiş olsun Şuan durumunuz nasıl?
    15 gün sonra fizik tedavi için muayeneye gideceğim.
  • 26-02-2024, 22:41:31
    #20
    2 kardeş biri kız diğeri erkek 2 arkadaşım var.ikiside fizyoterapist bu işte çok para ve avanta ( müşterilerden gelen hediyeler ). o yüzden bu mesleği seçtiler zaten. seans ücretleri 1000 liranın altında istanbul gibi yerde bulumak zor ama anadolu illerinde 500+ lira gibi bulunabilir.
  • 26-02-2024, 22:43:52
    #21
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok üzüldüm geçmiş olsun Şuan durumunuz nasıl?
    15 gün sonra fizik tedavi için muayeneye gideceğim.
    Hocam İstanbuldaysan doktor önerebilirim.Gayet iyiyim çok şükür.İlk 20 gün zor geçti daha sonra normal eğilip kalkmaya rahat yatmaya başladım.Toplamda 40 gün istirahat sonrası toparladım.Şimdi ağır kaldırmamaya özen gösteriyorum.Korkulacak hiçbir şey yok.Doktor iyi araştırmanız lazım.Hem devletde hemde özelde doktor bulmuştum ben.Hastanede eğer fizik tedaviye giderseniz manuel terapi alamazsınız.2,3 dk yaparlar.Genelde elektrotedavi yaparlar.Biraz masaj biraz sıcaklık toplamda 40 dk falan oluyor.Manuel terapide baya baya masaj yapılıyor.Dediğim gibi herkese elletmeyin iyi araştırın.Hemen 3,4 seans anlaşmayın genelde bağlamak için paket var 4 seans daha uygun diye satarlar.
  • 26-02-2024, 22:48:36
    #22
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam İstanbuldaysan doktor önerebilirim.Gayet iyiyim çok şükür.İlk 20 gün zor geçti daha sonra normal eğilip kalkmaya rahat yatmaya başladım.Toplamda 40 gün istirahat sonrası toparladım.Şimdi ağır kaldırmamaya özen gösteriyorum.Korkulacak hiçbir şey yok.Doktor iyi araştırmanız lazım.Hem devletde hemde özelde doktor bulmuştum ben.Hastanede eğer fizik tedaviye giderseniz manuel terapi alamazsınız.2,3 dk yaparlar.Genelde elektrotedavi yaparlar.Biraz masaj biraz sıcaklık toplamda 40 dk falan oluyor.Manuel terapide baya baya masaj yapılıyor.Dediğim gibi herkese elletmeyin iyi araştırın.Hemen 3,4 seans anlaşmayın genelde bağlamak için paket var 4 seans daha uygun diye satarlar.
    İstanbulda değilim maalesef. Aslında fıtık yokken de çok fazla boyun ve baş ağrılarım vardı, sanırım kireçlenmeden dolayı. Şimdi fıtık olunca daha da ağrılarım arttı. Öyle hareket kısıtlılığım hiç olmadı şükür. Ama ileride olacaktır diye çekiniyorum.
    Elektroterapi gördüm daha önce ama hiçbir işe yaramadı tam tersi ağrılarımı artırdı. Zaten öyle seans başı ücret ödemeye de gücüm yok. Ne yapacağım bilmiyorum artık
  • 27-02-2024, 12:52:51
    #23
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Fizik tedavi gerçekten iyi sonuç verebilir fakat vermeyedebilir. Bu yaşınıza ve yaşam tarzına göre değişir. Bende 7 yıldır bel fıtığı var sırt boyunda fıtık başlangıçları var. Size tavsiyem güzel bir fizik tedavi alın. Fakat araştırın gidin manul terapide önerebilirim. Bu konu hakkında uzunca bir makale yazacağım fakat şimdiden sizi bilgilendireyim. Aslında bu disklerimiz cansız değiller fakat kan damarları olmadığın için iyileşmesi çok uzun süreler alıyor ve sürekli hareketli bir bölge olduğu için iyileşmesi haliyle çok geç. Eğer ağrılarınız dinmezse rejenaratif tıpa yönelin ve asla ameliyat olmayın sadece son çare ameliyat olun. Geçmiş olsun
  • 27-02-2024, 14:48:39
    #24
    analogfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Fizik tedavi gerçekten iyi sonuç verebilir fakat vermeyedebilir. Bu yaşınıza ve yaşam tarzına göre değişir. Bende 7 yıldır bel fıtığı var sırt boyunda fıtık başlangıçları var. Size tavsiyem güzel bir fizik tedavi alın. Fakat araştırın gidin manul terapide önerebilirim. Bu konu hakkında uzunca bir makale yazacağım fakat şimdiden sizi bilgilendireyim. Aslında bu disklerimiz cansız değiller fakat kan damarları olmadığın için iyileşmesi çok uzun süreler alıyor ve sürekli hareketli bir bölge olduğu için iyileşmesi haliyle çok geç. Eğer ağrılarınız dinmezse rejenaratif tıpa yönelin ve asla ameliyat olmayın sadece son çare ameliyat olun. Geçmiş olsun
    Makalenizi merak ediyorum bilgilendirir misiniz hocam

    Rejeneratif tıp öyle kolay birşeye benzemiyor ben özel hastaneye gidemeyen adamım 😔🙂