Hocam öncelikle geçmiş olsun. Fizik tedavi gerçekten iyi sonuç verebilir fakat vermeyedebilir. Bu yaşınıza ve yaşam tarzına göre değişir. Bende 7 yıldır bel fıtığı var sırt boyunda fıtık başlangıçları var. Size tavsiyem güzel bir fizik tedavi alın. Fakat araştırın gidin manul terapide önerebilirim. Bu konu hakkında uzunca bir makale yazacağım fakat şimdiden sizi bilgilendireyim. Aslında bu disklerimiz cansız değiller fakat kan damarları olmadığın için iyileşmesi çok uzun süreler alıyor ve sürekli hareketli bir bölge olduğu için iyileşmesi haliyle çok geç. Eğer ağrılarınız dinmezse rejenaratif tıpa yönelin ve asla ameliyat olmayın sadece son çare ameliyat olun. Geçmiş olsun