omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok üzüldüm geçmiş olsun Şuan durumunuz nasıl?
15 gün sonra fizik tedavi için muayeneye gideceğim.
Hocam İstanbuldaysan doktor önerebilirim.Gayet iyiyim çok şükür.İlk 20 gün zor geçti daha sonra normal eğilip kalkmaya rahat yatmaya başladım.Toplamda 40 gün istirahat sonrası toparladım.Şimdi ağır kaldırmamaya özen gösteriyorum.Korkulacak hiçbir şey yok.Doktor iyi araştırmanız lazım.Hem devletde hemde özelde doktor bulmuştum ben.Hastanede eğer fizik tedaviye giderseniz manuel terapi alamazsınız.2,3 dk yaparlar.Genelde elektrotedavi yaparlar.Biraz masaj biraz sıcaklık toplamda 40 dk falan oluyor.Manuel terapide baya baya masaj yapılıyor.Dediğim gibi herkese elletmeyin iyi araştırın.Hemen 3,4 seans anlaşmayın genelde bağlamak için paket var 4 seans daha uygun diye satarlar.