ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen sen ol herkese elletme fıtığını.Özellikle yeni mezunlara hiç elletme.L5 S1 patlattılar mikro cerrahi ile ameliyat olmak zorunda kaldım.Nerden eminim çünkü en son gittiğimde özellikle aşırı derecede canım acıyor dememe rağmen bastıra bastıra masaj yapıldı.1 gün sonra sağ bacağım ve ayağım felç gibi oldu ağrıdan duramıyordum.3 gün dayanabildim beyin cerrahına gittim fıtığı patlatmışlar sinire bası yapıyor.Kısmi felç oldu bacağım ve ayağım.Mecbur ameliyat oldum.
Çok üzüldüm geçmiş olsun Şuan durumunuz nasıl?
15 gün sonra fizik tedavi için muayeneye gideceğim.