• 24-02-2024, 03:37:02
    #1
    Merhabalar 1 ana vds sunucum var ve bu sunucuyu yeni aldığım sunuculara tüm verilerini kopyalatıp kullanıyorum acaba bu sağlıklı mı sunucunun çalışmasında bir yavaşlık veya sorun yaratır mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 BeÄŸeni
      Merhaba
      Sanırım klonlama yapıyorsunuz.
      Bunun herhangi bir sorun yaşatmaması lazım çünkü zaten hazır işletim sistemleri de klonlama ile sunuluyor. Sıfırdan sunucu kursaniz da o bir şablondan klonlaniyor aslında.
      Fakat sunucunuz açıkken klonlama esnasında klon alınan sunucuda kasma donma yaşanması normal.
  • 24-02-2024, 04:17:17
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba
    Sanırım klonlama yapıyorsunuz.
    Bunun herhangi bir sorun yaşatmaması lazım çünkü zaten hazır işletim sistemleri de klonlama ile sunuluyor. Sıfırdan sunucu kursaniz da o bir şablondan klonlaniyor aslında.
    Fakat sunucunuz açıkken klonlama esnasında klon alınan sunucuda kasma donma yaşanması normal.
  • 24-02-2024, 04:18:12
    #3
    front adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Sanırım klonlama yapıyorsunuz.
    Bunun herhangi bir sorun yaşatmaması lazım çünkü zaten hazır işletim sistemleri de klonlama ile sunuluyor. Sıfırdan sunucu kursaniz da o bir şablondan klonlaniyor aslında.
    Fakat sunucunuz açıkken klonlama esnasında klon alınan sunucuda kasma donma yaşanması normal.
    Teşekkür ediyorum hocam