Merhaba
Sanırım klonlama yapıyorsunuz.
Bunun herhangi bir sorun yaşatmaması lazım çünkü zaten hazır işletim sistemleri de klonlama ile sunuluyor. Sıfırdan sunucu kursaniz da o bir şablondan klonlaniyor aslında.
Fakat sunucunuz açıkken klonlama esnasında klon alınan sunucuda kasma donma yaşanması normal.